Цаг хугацааны удирдлагын матриц

Цаг хугацааны удирдлагын матриц


Хэрэгтэй зүйлээ хийж, анхаарлаа хэрхэн хуваахаа зогсоох вэ?

“Надад 2 асуудал тулгараад байна. Яаралтай гүйцэтгэх болон чухал гэсэн хоёр төрлийн ажил. Яаралтай ажил нь тийм ч чухал биш, чухал ажил нь яаралтай биш.”
Энэ бол орчин үеийн хүний сэтгэлийн зовлонг илэрхийлж байна гэж би бодож байна. – гэж АНУ-ын 34 дэх Ерөнхийлөгч Эйзенхауэр хэлж байжээ.

🔵Мэдээллийн технологийн эрин зуунд анхаарал сарниулах хэтэрхий их зүйл байна. Нийгмийн сүлжээ. Мэдэгдэл, утасны дуудлага, и-мейл, спам, Гэр бүл, найз нөхөд, хамтран ажиллагсад. Шоу, тоглолт, тоглоомууд болон зар сурталчилгаа.
Гэхдээ энэ бүгдийг амжуулахын тулд ажлаа зураг дээрх хүснэгтэнд оруулж “эхэнд яаралтай гүйцэтгэх ажлууд” болон “чухал гэхдээ яаралтай биш” гэсэн ажлууддаа л өөрийн цагийг хамгийн эхэнд зориулах нь чухал.

🔵Ажлаа үр дүнтэй гүйцэтгэхэд дараах 4 дүрмийг #eLawyermn танд санал болгож байна:

Дүрэм 1️⃣ Ажилдаа төвлөрөх – ажлаа хийж байхдаа анхаарлаа сарьниулахгүй байх хэрэгтэй.

Дүрэм2️⃣Үе үе завсарлага авах - "Анхаарал төвлөрүүлэхийн тулд үе үе завсарлага авах хуваарийг гаргахын оронд анхаарлаа төвлөрүүлэхийн тулд үе үе завсарлага авах хэрэгтэй."

Дүрэм3️⃣ Нийгмийн хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээс гарах - Та ажиллаж байхдаа сошиал медиаг орхих ашиглахгүй байх хэрэгтэй. Бусад тасалдалтууд - таны утас, имэйл гэх мэт. Ажилдаа төвлөрч байхдаа бусад бүх зүйлээс салах хэрэгтэй.

Дүрэм4️⃣ Боломжоо ашиглах – асуудлыг хүндэрсний дараа шийдвэрлэх бус, үүссэн боломжуудыг ашиглах.

➕Эцэст нь таны ажлын чанар сайжирна - Хэрэв та хэдэн арван зүйлийг нэг дор төвлөрүүлэхээ больж, анхаарлаа төвлөрүүлэхийн тулд энергиэ зарцуулахаа больсон бол та гайхалтай зүйл бүтээх болно.


Бүх мэдээллийг харах

Монгол Улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 8-р хороо, Сэнтрал Тауэр, 1301 тоот

(+976)-8910-0174

(+976)-8910-0184

(+976)-8910-0194

info@elawyer.mn