СОШИАЛ МАРКЕТИНГИЙН НЭР ТОМЬЁО

СОШИАЛ МАРКЕТИНГИЙН НЭР ТОМЬЁО


Хэрэв та (хуулийн фирмийн) маркетингийн үндсийг ойлгохгүй бол та бизнесээ өргөжүүлэх, маркетингийн төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэхэд төвөгтэй байх болно. Энэхүү сошиал маркетингийн нэр томьёо нь ерөнхий сошиал маркетингийн шаардлагатай суурь ойлголттой болоход туслах болно.

1. Engagement

Сошиал маркетингийн хувьд "Engagement" гэдэг нь таны контент мэдээллийг хэр их хүн анхаарч үзсэн талаарх ерөнхий хэмжилт юм. Энэ нь ялангуяа Facebook, YouTube гэх мэт платформ дээрх сошиал медиа пост болон видеог шинжлэхэд ашиглагддаг.

Сошиал платформд хүмүүсийн оролцоог хэмжих яг нарийн томьёо байдаггүй ч engagement нь риакшн дарах, сэтгэгдэл бичих, бусдад хуваалцах болон зураг, видео бичлэг, холбоос линк дээр дарсан тоо зэргийг харуулсан үзүүлэлт юм.

2. Impression

Impression бол онлайн зар, нийтлэл, видео болон бусад контентийг хэрэглэгчээс хэдэн удаа үзсэн (жишээ нь, хөтчид ачаалагдсан тоо) тоо бөгөөд аливаа онлайн сурталчилгаа эсвэл сошиал маркетингийн кампанит ажлын үр дүнг хэмжих чухал хэсэг юм.

3. Keyword

Keyword буюу түлхүүр үг нь Google, Yahoo, эсвэл Bing зэрэг хайлтын системд онлайнаар мэдээлэл хайхад хэрэглэгддэг түлхүүр үг юм. Энэ нь "хуульч", "... төрлөөр мэргэшсэн хуульч" эсвэл “... маргаан”, “... төрлийн зөрчил, гэмт хэрэг” гэх мэт яг ямар төрлөөр хайлт хийвэл гарч ирэх илэрцийг ойлгож болно.

Түлхүүр үг хэрхэн ажилладгийг ойлгох нь вебсайт, фейж хуудас болон бусад сошиал платформын агуулгыг хөгжүүлэхэд тусална. Таны вебсайтад хуудасны гарчиг, нийтлэл бичихдээ зорилтот түлхүүр үг эсвэл хэллэгийг үргэлж  санаж байх нь чухал. Учир нь таны түлхүүр үгс хүмүүсийн хайлтын үгтэй сайн таарч байх тусам таны вебсайт хайлтын үр дүнгүүд дээр гарч ирэх болно. 

4. SEO

Search engine optimization буюу "хайлтын системийн оновчлол" нь маш гүнзгий сэдэв бөгөөд бүхэл бүтэн салбар юм. Ерөнхийдөө SEO хийх нь хайлтын үр дүн дэх эрэмбийн байр сууриа сайжруулахын тулд вебсайтдаа тодорхой өөрчлөлт оруулах, ингэснээр вебсайтын илүү олон зочдыг татах явдал юм. Зөв түлхүүр үгсийг чиглүүлэх нь SEO-ийн нэг чухал тал боловч бусад олон хүчин зүйл нөлөөлдөг

5. Organic

Сошиал маркетингийн хувьд органик гэдэг нь үнэгүй эсвэл төлбөргүй веб траффик (хөдөлгөөн), impression гэсэн утгатай. Хортон шавьж устгах бодисгүй байгалийн гаралтай органик ургацтай адил таны контент ямар нэг төлбөргүйгээр органикаараа ямар үр дүнд хүрсэн гэдгийг илэрхийлнэ.

SEO хийх, сошиал маркетингийн impression буюу оролцоог сайжруулах зорилго нь ихэвчлэн вебсайтын хөдөлгөөн (траффик)-ийг илүү үр дүнтэй болгох зорилготой бөгөөд энэ нь таны сошиал маркетингийн үнэгүй сурталчилгаа гэсэн утгыг илэрхийлнэ.

6. CTA

CTA нь call to action буюу "үйлдэл рүү уриалах" гэсэн үг бөгөөд энэ нь сошиал маркетинг дээр сонсдог хамгийн нийтлэг нэр томьёоны нэг. Facebook-ийн зар сурталчилгаа, имейл мэдээллийн товхимол, вэб сайтын нүүр хуудас хүртэл аливаа маркетингийн хөрөнгө нь тодорхой бөгөөд тодорхой үйл ажиллагаанд уриалга өгөх ёстой байдаг.

CTA нь хэн нэгэн нь таны сурталчилгааны товхимолд хариу үзүүлэх, холбоо барих маягтыг бөглөх, имейлээр хариу бичих зэргээр зорилтот чухал алхмуудыг хийхэд нөлөөлдөг зүйл юм.

Сайн CTA нь заавал хэл ашиглах бөгөөд хэн нэгэнтэй харьцах магадлалыг ихэсгэдэг.

7. CTR

Click through rate  нь зар сурталчилгаа эсвэл маркетингийн имейл үзсэний дараа хэрэглэгчээс холбоос дээр дарсан хүмүүсийн хувь юм. Өөрөөр хэлбэл таны сурталчилгааны click-through rate буюу сурталчилгаан дээр дарах хувь бага бол уг сурталчилгаа зорилтот хүмүүст тийм ч сонирхолтой биш байгааг илэрхийлэх болно.

CTR нь сошиал маркетингийн хувьд маш чухал хэмжигдэхүүн юм. Өндөр CTR нь таны маркетингийн төсвөөс илүү их ашиг олох боломжийг өгдөг тул CTR-ийг хамгийн их байлгахын тулд агуулгыг үргэлж оновчтой болгох хэрэгтэй.

Google эсвэл Facebook зэрэг онлайн зар сурталчилгааны платформууд, түүнчлэн MailChimp гэх мэт имейлийн маркетингийн бүтээгдэхүүнүүд нь танд CTR хэмжигдэхүүн өгөх ёстой. Үүнд анхаарлаа хандуулаад аль болох өндөр CTR тогтоохыг хичээ.

9. Frequency

Frequency буюу Давтамж. Энэ нь таны сурталчилгаа, контентийг 1 хүн дунджаар хэдэн удаа харсан бэ гэсэн үзүүлэлт. Энэ үзүүлэлт 1-с бага байгаа бол таны сурталчилгаа амжилттайгаар шинэ, шинэ хэрэглэгчдэд хүрч байгаа илэрхийлнэ. Харин 1-с дээш гарсан тохиолдолд 1 хүнд олон удаа давтан харагдаж магадлалтай гэсэн үг.

Энэ нь дараах хүчин зүйлсээс хамаардаг. Эхнийх нь уг сурталчилгаа таны сонгосон зорилтот сегментэд бүгдэд нь хүрснийг харуулж болно. Эсхүл таны санал болгосон үнэ сурталчилгааны хүртээмжийг тань хязгаарлаад байгааг харуулж байж болно. Тэгэхээр үр дүнтэй сошиал маркетингийн сурталчилгаа нь CTR өндөр, Frequency буюу давтамж нь тогтвортой байж олон хэрэглэгчид хүрэх ёстой. Хэрэв давтамж өсч эсвэл CTR буурч эхлэвэл сурталчилгаагаа зогсоож, дахин шинэчлэх шаардлагатай гэсэн үг.

10. Conversion

Сошиал маркетингийн хувьд хэн нэгэн нь маркетингийн юүлүүрт гол үйл ажиллагааг гүйцэтгэхэд Conversion буюу хөрвөлт тохиолддог. Энэ нь мэдээллийн товхимолд бүртгүүлэх, холбоо барих маягтыг бөглөх эсвэл өөр зүйл байж болно.

Онлайн маркетингийн хамгийн чухал зүйл бол зорилго тодорхойлох, хөрвүүлэх явцыг хянах, өгөгдлөөрөө үнэтэй тайлан гаргах боломжтой олон тооны хэрэгслүүд байдаг.

Маркетингаасаа хамгийн их ашиг олж авахын тулд та стратегиа байнга сайжруулж байх ёстой бөгөөд энэ нь хөрвүүлэлтийн юүлүүр бүрийн цэг дээр өгөгдлийг тогтмол системтэйгээр хянах боломжтой юм.


Бүх мэдээллийг харах

Монгол Улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 8-р хороо, Сэнтрал Тауэр, 1301 тоот

(+976)-8910-0174

(+976)-8910-0184

(+976)-8910-0194

info@elawyer.mn